Mirsim Kızlar bebeğinize bezmi bağlıyorsunuz tualetemi alistirdiniz ?? kızım 29 aylık tuvalet eğitimi vermek istiyorum ama acaba 35 aylık falan olana kadar beklesemmi
Caglarass Mirsim Ben 27 aylıkken denedim başarısız sonuçlandı. Şuan 28 aylık beklemedeyim ne yapacağımı bilmiyorum 🙈
Giraysmom20 Mirsim 27 aylıktı başladık aşağı yukarı şuan 29 aylık ve artık tamamen kurrtulduk, 2 haftada net bir şekilde öğrendi ama çocuk hazır olmalı hazır değilse çok uğraştırıyor
Ikrazumra19 Mirsim kizim 29 aylik 15 gundur tuvalete yapiyor kendisi istiyordu bezi istemiyordu ablasi gidince oda tuvalet istiyirdu kolay oldu alismmais
Sayka Mirsim ben 27aylık alıştırdım çişini yapıyor ama kaka gelince istemiyor ağlıyor onu nasıl alıştırıcam bilmiyorum
Mirsim Caglarass benim kızım birde fazla konuşmuyor yani bütün kelimeleri bilir ama kısa kesiyor fazla konusmuyor o yüzden erken olduğunu düşünüyorum
Caglarass Mirsim Bende aynı şekilde düşünüyorum. Seneye yazı beklesek geç olacak diye korkuyorum. Ama hazır olmadıkları dönem hem onlara hem bize eziyet 😒
Mirsim Giraysmom20 işte hazır olduğunu hiç düşünmüyorm biraz fazla hareketli ama bı yandanda şimdi alistirmasam kışın hiç alisamaz seneye Mart Nisan ayına kalır o zamanda geç olur diye düşünüyorum
Giraysmom20 Mirsim bir hafta kadar deneyün eğer ciddi manada bir ilerleme görmüyorsanız bırakıp 1 ay sonra tekrar başlayın
Giraysmom20 Kanatsizmelegim Biz tatile gitmiştik orada denizde alıştı, denize yapıcam edicem derken öyle alıştı yani benim ki pek işe yaramaz ama tavsiyem kesinlikle aşırı sakin kalmanız, niye demek için bile sesinizi yükseltseniz aksine tepiyor,
Elifmoms Mirsim benimki 34 aylık yapmak istemiyor daha önce 2 kez denedik başarısız oldu hatta az önce post açtım 🥺 dün ilk defa oturmayı kabul etti ama hala altına yapıyor artık alıştırmam lazım kışın yapamayız yaza kadar da 3.5 yaşında oluyor çok geç zaten şuan bir de kardeşi var bez masrafları da aldı başını gidiyor artık bu ay hallettik hallettik yoksa sonra halimiz nanayy 😅
cydcvk Mirsim ben 23 aylıkken verdim sadece 2 gün altına kaçırdı hatta çıldırdım bağırdım ama burdaki anneler sabırlı olmamı söyledi ve aynı akşam oje sürücem gel çişini tuvalete yap dememle her şey değişti bi andan ve 2 aydır 1 damla bile altına kaçırmadı. İlk günler gece altına bez bağladım uyuduktan sonra ama zaten aylardır sabah kuru kalkıyordu o yüzden onu da bıraktım hemen. Kukulinin 2 şarkısı var çok yardımcı oldu. Tavsiyem aklı iyice ermeden bir an önce başlayın burda sahilde kime sorsam 3 yaşına doğru eğitime başlayanlar sorun yaşıyor inat ediyor bez istiyor falan