Merhaba, meme küçültme ameliyatı olan var mı olduysanız nasıl bir süreç izlediniz devlet hastanesinde veya Özel hastanede durum nasıl süreç nasıl devlet hastanesinde yaptırdığımız zaman herhangi bir ödeme yapıyor muyuz bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni de bilgilendirirse çok sevinirim 🙏🌸