Anneler Merhabalar 9 buçuk aylık kızım var normalde güzel yemek yerdi bı şekilde ogunlerini tanamliyordik emmesi zaten çok güzel şükürler olsun ama hasta olduk 1 hafta 10 gündür asla yemek yemiyor bunu huy edinicek iyileştikten sonra da yemiycek diye çok korkuyorum bu dönemde şöyle yap yer diyiceginiz bı tarif var mı?