MinelAskEla Merhaba arkadaşlar Lolonsdan bebeklerinze kıyafet aldınız mı ? Ürünleri pamuk diyor birde uygun fiyatlı ama kalıpları nasıldır ?
Denizanasi92 MinelAskEla bence gayet iyi aman aman değil tabi ama pamuklu kıyafetleri ben almıştım şimdi evse giydirmek için yine alıcam
cansuyagmur MinelAskEla bana 2 ürün defolu geldi. İkisininde ücret iadesini yaptılar. Bir daha alışveriş yapmam ama. Birde arkadaşların dediği gibi çok dar kalıpları. 4.5 aylık kızıma 9 aylık olanlar küçük geldi. 12 aylık olanlarda tam oldu. 1 ay sonra onlarda küçülür
MinelAskEla Yusuf__mom evet şimdi baktım fiyatları uygun tamam o zaman. 2-3 yaş alayım ben teşekkür ederim
Denizanasi92 MinelAskEla güzel canım bence e bebek hello babyden daha iyi e bebekten ne aldıysak yırtılıyor sökülüyor
Cansualisa MinelAskEla ben çok memnunum daha önce karsılassaydımmm keşke lcwww baydıgım paralarlaaa 3.6 ay serisini de dizerdim oğlumun😀
annesiyavrusu_ MinelAskEla eşim kızıma bi çok kıyafet aldı bu markadan, fiyatına güzel geldi yani öyle dandik vs değildi kalıplar normal kalıp, hala arada alırız.
cansuyagmur MinelAskEla WhatsApp hatları var oradan iletişime geçtik. Fotoları attım, ücret iadesi yaptılar.
MinelAskEla cansuyagmur teşekkürler, bakalıö şimdi 200 küsürlük alışveriş yaptım inşAllah güzel gelir aldıklarım
miracmoms Bende hamileyken bebeğime 2-3 takım aldım kaliteli gayet güzel ama kalıplar dar evet ona göre birbeden büyük alın