Nis aaa evet olabilir.Benim vücudumda strese girdiğimde farklı reaksiyonlar gösterir küçüklüğümden beri, cocukken bu tarz birşeyler cıkmıstı vucudumda tabi bir komşumuz her aksam sokakta yanan ilk ışıkla birlikte okuyup üfleyip geçirmişti, adıda geceyanığı diyordu. ( şimdi mantıksız geliyor ama geçmişti😀) en doğrusunu tabikide doktor bilir:) umarım kötü bir durum yoktur