Aile hekiminiz varsa bakar sanırım, yani genelede bakiyolar ,doktora bağlı birazda. Muhtemelen diş jeli al der gönderir ama belki başka bişey de önerir. Diş dönemi çok zor ya .bitmek bilmiyor, 6 aydan büyükse arada calpol verin fazla olmasın. Ağrısını alir, en azından bunları doktora danışırsiniz işte