Dilaninaan SunnyG bazen öyle de yapıyorum emzik verip salıyorum hafif bi kaç dakika sonra atıyor ağzından
witcher Dilaninaan gazlı bir bebek bizimki cok cektik gazdan valla kolay cıkartamıyor bi 10 dk omzuma alıp cıkartmaya çalışıyorum cıksrtmazsa öyle yatırıyorum. Mamayıda kucagımda veriyorum yattığı yerde değil
witcher Dilaninaan Uyanmıyor o sırada uyku halinde oldugu icin daha kolay oluyor uyutması hiç konuşmuyorum ışık açmıyorum öyle alıştı
Familyboy Dilaninaan bu atak dönemi bitince kendiliğinden normale dönüyorlar bebekler zaten inşallah bu atak döneminiz uzun sürmez bir an önce biter canım 😊🙏🏻