Arkadaşlar delircem psikolojim iyice bozuldu 3 aylık 8 günlük bebeğim var atak haftasında da değil ama geceleri çok sık uyanmaya başladı 8 de yatırıyorum ve çok ağlamaya başladı hiç birşeyden memnun değil 2 aylıkken gece uyku düzeninden bu kadar çekmemiştim ya