tiredmom_ Merhaba sezeryan dogum yaptim mide bulantisi sorunu o zamandan başladı ne yaparsam bulantıyı geçiremiyorum hamile olduğum için her ilacı kullanamıyorum acaba bulantı yaşayanlar ne kullandınız
Betul-08 tiredmom_ hamile olduğunuz için mi emzirdiğini. İçin mi ? Bulantı bendede il 1 ay olmuştu bulantı ve iştahsızlık vardı sonra gecit