baloqlum09 Kızlar Cuma günü sezeryan doğum yaptım dün 1 hafta oldu. Aynada göbeğimi gördüm de ya hep öyle sarkık mı kalacak inanamadım ne zaman düzelir o sarkıklık katlanma olmaz..
Asel35ahsen baloqlum09 arkadaşım baktım da herkes zamanla toparlanır falan yazmış. Hevesini kırmak istemem ama bu tamamen senin bünye ve vücut yapınla alakalı. Bir arkadaşım sezaryen doğum yaptı korse kullandı şuan vücudu çok güzel sanki hiç doğum yapmamış gibi ne göbek ne bi şey. Ben de 5.5 ay önce sezaryen doğum yaptım ilk gün ki kadar olmasa da bariz bi şekilde göbeğim kaldı ne zaman gider ne olur bilemiyorum. Komşum iki görümcem hepsi sezaryen doğum yaptı ve hepsinde de göbek kaldı
Gezginkisisi Toparlıyor. İnsan vücudu mucize gibi. Zamanla sıkılaşıyor. Çok kilo almadıysanız 40. Güne kadar baya toparlayacak. Ben 40. Günde giremediğim bazı pantolonlarıma 60. Günde girebildim. Bende tamamen toparlanma, eskiye dönme süreci 2 ay oldu yani.
SunnyG Ben 20 kiloya yakın aldım. İki buçuk ay önce sezaryen oldum. Şu an bir iki kilo fazlam var sadece. Ne spor ne diyet, kendiliğinden gitti. Hafif göbeğim var sadece ama sezaryen göbeği gibi değil, normal duruyor. Zamanla inecek yani merak etme.