Babywho Kızım 38+2 de sezeryanla doğdu. Her iki saatte bir uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyor. Hatta bazen 1 saat uğraşıyorum. Bu durum için napmalıyım. Uykusunu almasını mı beklemeliyim.
Maysakusunannesi Babywho sarılık var mı zorl uyandırn ben saat bası uyandırıyordm geceleri 1.5 saatte kalkıyordm zatsn yarım saatts anva
Mlktn Babywho ben ilk doğduğundan beri kendi uyanmasını bekledim çünkü sizin gibi 1 saat uğraşıyordum hep o uyanana kadar zaten 2 saat geçmiş oluyordu, bugün 1 aylık oldu kilo alımı gayet iyi gidiyor yani 4 saati geçmesin yine de ama 2 saat mecburiyetinde değilsiniz uyandıktan sonra 1 saat içinde iki kere emmek ister yine aynı hesap oluyor ne kadar emmek isterse emzirin uyandıktan sonra.
Esra1_ Babywho benim bebeğimde öyleydi zorla uyandırmaya çalışıyordum beslemek için ama sonra hiç uyanması için zorlamadım artık emzirip yatağına koydum. 1 aya kadar bebek zaten kendini anne karnında hissettiği için dış dünyaya adapte olamıyor sürekli uyku hali. Şimdi 2 aylık oldu acıkınca kendi ağlıyor zaten besliyorum. İnanın o halleri daha güzel 🤭
Karinyoo Babywho daha çok küçük senin uyandırıp beslemen lazım. Onun uyanmaması normal. Yanağına dokun ayak altlarına dokun emmesini sağla seni. Önemli olan aç kalmaması
Annecik34 Babywho Altını aç, yüzünü ıslak besle sil, yüzü fayda etmezse bacaklarına sür. Emerken uyumaması için gıdısıyla oyna emme refleksi harekete geçer, burnunu sık arada yada ayağıyla oyna.
Babywho Maysakusunannesi sarılık için doktor çok az var dedi. Günde en az 8-10 kez emiyor ama 2 saat aralıklı değil.
Babywho Mlktn bende aynı sorunu yaşıyorum işte uyandırana kadar 2 saat geçmiş oluyor. Ama gün içinde 8-10 kere emiyor ve en az 13 dk emiyor. İstediği her an emziriyorum bende
Kamergul Bende sezeryan doğum yaptım bu gün 8 gün oldu aynı şekilde uyanmıyor 1 saat uğraşıyorum sarılık bar emmesi lazım bademde uyanınca saatlerce uyumuyor
Esra1_ Kamergul sarılığı varsa mama da ver diyorlar hem daha kolay atlatır diye benim oğlum sarılık olmadı ama sütüm sonradan ve az geldiği için 1 ay ara ara mama takviyesi yapmıştım
Kamergul Esra1_ Sağlık Ocağındaki ebmiz Sütün var sa kesinlikle mama verme kimyasal Dolu onlar dedi o yüzden birkaç gün mama verdim daha sonra mama vermeyi kestim
Tilbebarlas Benimde bebgim 45 günlük oldu hic kendim uyandurip saat tutmadim eski zaman kadinlari diyorki bebek uykuda buyur bugun hastane felan gitmistik git gel 12 saat surdu uzak baya yol felan ilcese oturuyorum 11 de uyymustuk 5 30 da uyandik kilo alimi boyu felan gayet iyi gidiyor ama benim sutum az mamayla besliyorum
yagmursen Tilbebarlas eski zaman kadınlarının hep toprakta bebekleri var. Yapmayın Allah aşkına yıl 2023 olmuş neredeyse teknoloji çağındayız ve tüm dünya yenidoğanların şeker dengesi için uyandırıp beslenmesi gerektiğinin kanısında.
Eminecak Babywho sarılığına baktirin hemen belki ondan uyuyordur Allah korusun daha da yukselmesin varsa. Benim oğlum da oyleydi 3 günlükken kontrole götürdüm emmiyor uyuyor diye sarılık cok yüksek çıktı yani sinirdaydi Allah’tan evde emzirme tedavisi ile geçirdik.
yagmursen Babywho sağlıkla büyütün inşAllah. 8 günlük bebeğin uykusunu almasını beklerseniz sarılık olur Allah korusun şekeri düştüğü için uyuyor. Uyandırmanız beslemeniz lazım. Şuan çok küçük. Sütünüz yetiyor mu ? Yetmiyorsa da şekeri düşer ve uyur.
Tilbebarlas yagmursen biz buyurken annelerimiz iki saate birmi emzirmisler peki bizi ? Bence bu konu bebegin bagisikligiyla alakali kan sekeri dusermis? Sarilik olurmus? Olmadi benim bebegim hic sarilik 3 saate bi kendi uyaniyor zaten aciktigini bildigi icin karnini doyuruyorum geri uyuyor 50 gunluk olduk dr gittigimde gelisimi gayet iyi dedi ilk 30 gun bende 2 saate bi uyandim ama geceleri kendi uyaninca saldım kendi uyanıyor
SunnyG Gerekirse bacaklarını çeşmenin altında suya tut. İki saati geçmesin. Sarılık olabilir. Bazı yorumları şok içinde okudum.
Nesrincente Babywho altına açın uyanacaktır yada ayaklarını sıkın burnunu sıkın muhakkak uyandırın 2 aya kadar falan uyandırın sonra kendı uyanınca emer ama 2 aya kadar uyandırın
Zehra5050 Babywho mutlaka uyandırıp besleyin kan şekeri düşer, hemşire ayak tabanına hafif vurup uyandırın demişti
Burcekus Babywho benim bebeğimde dediğin gibi uyanmıyordu sarılık olmaması için ben her saat başı emzirmeye çalıştım pamuğu ıslatıp vücudunda gezdiriyordum ayaklarının tabanına miskete vurur gibi vuruyordum bir de sırtını gıdıklıyordum uyanıyor zorlasa olsa ama hemen memeye almıyordum alınca uykuya tekrar dalıp emmiyordu biraz ağlatıyordum şimdi 22 günlük oldu saat başı kendi acıkınca uyanıyor ben 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum