Miko Merhaba, polygreen diye bebek takip cihazı varmış bebeğin hareketleri nefes vs en önemlisi ölçüm yapıyormuş.. kullanan var mı? E-bebekte 400₺ şu an.. alsam mı bilemedim
1kizannesi Miko gördüm ama çok gereksiz buldum bebek büyüdükçe onu kullanmak zorlaşır tabi yinede size kalmış
Miko 1kizannesi GamzeBaz Yani açıkçası şöyle 4 aylığız doğduğundan beri bugün 4.oldu nefesi kesiliyor ve tamamen morarıyor.. uyanık olmasam başında belki duyamıcam bundan çok korkuyorum.. 1 aydır yoktu bişey bugün yine ağlarken bi anda gitti, balgam vardı çeviremedi.. daha öncekilerde reflüden dolayı kusmuk kaçıyordu.. o yüzden düşündüm almayı
Lulemom Miko nefes kesiliyosa boşver cihazı falan doktora götür . Hatta bi doktora değil bir çok doktora götür
Miko Lulemom Tabi ki gittik gitmeden olabilir mi? Hastane de bile yattık tedbir amaçlı.. ben genel haliyle anlattım şu an o kadar..