Linailkay bence evde dene sonra git kuaför de sadece kirpik taktır. Kirpik olunca makyaj her türlü güzel duruyor
Önce güzel bi nemlendirici sür, 2 dk bekle sonra fondoteni yüzüne elinle güzelce yedir çene altona saç kenarlarına falan yedir bir de göz kapaklarına falan da sür.
Göz altına varsa kapatıcı sür, sonra gözüne krem rengi düz bi far sür,gözünün kenarlarına da turuncu bir far sür, göz pınarından göz bebeğinin ortasına gelicek şekilde parlak gold rengi bi far sür. Üst Göz kapağının içine siyah kalem sür. Sonra gözlerine rimel ve en son da ince bi fırçayla alt kirpiklerine siyah far sür. Sonrasında alt kirpiğine azıcık rimel. Bir De bi fırça ile kaşlarını tara düzelt. En sonda dudak kalemi ve ruj. Sonra git kuaför sadece kirpik taksın