Bebegim tam bir yaşında ellerinden tutarakta olsa artık yürüdüğü icin ayakkabi aldım. Ama ayakkabi giydirirken ayagini katliyor viccoda hic birini denetemedim sirf bu yuzden ayagina gecirtmedi bile🙁 e-bebekten baby walkin ayakkabisini ayagina sokabildim esnek oldugu icin onu aldık bugün parktan sonra gördüm ki topugunun ustu kızarmış ayakkabi vurmus zannedersem ki dogru numara olmasina ragmen🤔
Bana rahat ettiginiz ayaktan çıkmayan sıkmayan bi ilk adim ayakkabısı önerir misiniz?