Sayka Merhaba güzel Anneler. Baybay damla kulanlar oldu mu işe yarıyor mu bilgisi olanlar yazsın lütfen
Gmzynpasya Sayka beklim surda hala uyumadık ikizlerim var birini uyutuyom öteki başlıyor onu uyutuyom bu başlıyor mafoldum artik
Smyra58 Sayka etkisi hemen uykuya daliyoo ama kızım emdiği için gece iki üç kez uyaniyodu deliksiz.uymuyodu
Smyra58 Sayka bı zararını görmedim kullandığım dönem çok şükür şimdi bıraktık arada çok direnince veriyorum
Birdunyabircennetannesi Sayka 40 damla bile yaramıyor uyumuyor uyumuyor. Başlarda yaradı 1 hafta 10 gün o kadar
Sayka Gmzynpasya benim kızım da uyumuyor 3yaşı var hayla kalkıyor şimdi dr baybay damla önerdi onu denedim ağlayarak kalktı uyutmaya çalışıyorum
Sayka Birdunyabircennetannesi biz ilk defa kulanıyoruz hayla dalmadı damlayı verdim 10dka olmadan anne uykum var dedi uyudu iki saat sonra uyandı hayla uykuya dalamıyor
Birdunyabircennetannesi Sayka İlk zaman uykuya dalisini kolaylaştırıyor sonra uyanınca sil baştan oluyor
Sayka Birdunyabircennetannesi dalmasında sorun yok gece kalkıyor sürekli saatlerce uyumuyor kendi yanıma alıyorum istemiyorum sabaha kadar ayağında tut diyor beni. Doğuduğdan beri böyleyiz 9ay memede uyudu sabahlara kadar kucağımda 9ayda memeyi bıraktı kendisi uyumuyordu mecbur ayağda denedim 3yaşı var hayla devam ediyor
Elifinilki Prenses18 Eşim eczaneden aldı fiyatını sormamış ama dün iki iki ilaç bir de serum almıştı oğlum gripde hepsine 160 TL verdim diyo