Merhaba bebeğim 2yaşına girmek üzere bunca zaman tulumla yatırdım ama artık soğuk havalarda yorgan kullanmak istiyorum yorganı hangisini tercih ettiniz sevgili anneler? Pamuk veya yün istiyorum ama temizlenmesi açısındanda slikon daha kullanışlı? Mantıklı tecrübe içeren yorumlar yaparsanız sevinirim.