Anonimben243 Test böyle çıktı kızlar saatler sonra ama elim ayağıma dolaştı hamile miyim https://resimyukle.io/r/bm4XIx6Gyv
Gmznr2909 Anonimben243 ilk 15 dakika da cikmadiysa değilsin eğer şüphen varsa kan testi yaptır gebelik düşünmüyorsan korun
agns Anonimben243 benim oğlum da aynen böyle oldu test bozuk falan da değildi hatta fotoğrafını Dr uma atmıştım yüksek ihtimal var dedi yine gel bi kan testi yapalım demişti pozitif çıktı ha bozukta da böyle olur mu bilmem ama benim ki pozitif çıktığına göre bozuk olmama ihtimali de var demek ki kesinlikle kan testi yaptırmalısın
manicurist Bu test bozuk canım şüphen varsa eğer erken gebelik testlerinden al doğru sonuç veriyor ben onlardan almıştım
Anonimben243 manicurist stresten mi bilmiyorum adetim gecikiyor migrenim var midem de bulanıyor bi yandan çok şüpheleniyorum yarın kesin test alıcam birdaha 😔
Sedayun13 Test bozuk ben de kendimden şüphelenip test yapmıştım bir şey çıkmayınca acile attım 1 aaat sonra bakim Dedim çift çizgi hemen kan verdim gebelik yok sizinkide 2. Çizgiyi göremiyorum ben