salakmisincemilee Omurbebek bir aydır uyumuyoruz çok kötüyüm bilgili birileri varsa yazsın şu an ağlıyorum gerçekten dayanamıyorum
Ndrg-12 Omurbebek bizim de bozulmaya başladı uykular sürekli uyanıyor uyumaya direniyor. Bakalım ne yapacağız
Deletedmom_33 Omurbebek 7 ay 12 günlük. Kendimi hazirlayayim bari. 4.ay atağı 4-5 gün sürdü psikolojisini 6 bucuk ayına doğru atabildim. Bunda da öyle olmasın 🥲
Mervehiraa salakmisincemilee bende 46.hafta aralığı atağındayiz bebeğimi tanıyamıyorum ama 10 ay 5 günlük buralar çok kötü en uzun atak dönemi ne uyur ne yemek yer ne durur bence dua edin oralar iyi bir dördüncü ay atağı birde bu on aylıkken plan atak fena
Omurbebek salakmisincemilee ben sabah beşte pes ettim. Eşim sabah beşte işten geldi. Ona verdim uyudum. Ama eşim hiç uyumadı
MinnakvLiva 26ncı aydayız uyumuyor az önce babasını kaldırdım al uyut uyutamadım diye 🤣🤣 bende yemek yiyorum artık napim
Anneyim24 8 aylık oğlum. Tam uyku eğitimi veriyordum atak dönemiymiş uyumasına uyuyor ama sabah 5 gibi kalkıyor 😑 sürekli çığlık bağırma durumu var. Bu 8 ay atağı uzun sürüyor. Bütün annelere sabır diliyorum
Omurbebek Anneyim24 benim bebeğim doğduğundan beridir ilk defa dün gece böyle yaptı hiç uyumadı ve ağlıyordu
NTokar1 Bizim oğlanında 8. Aya girmesine 10 gün kaldı şu an korkmaya başladım gerçekten. 4 ay atağının psikolojisini hala atlamadim Allah hepimize bool bool sabır versin çoook aminnn
ada22 Omurbebek 7 ay 28 gün.Aynı durumlar biz de var.Atak dönemi demek ki tüm bebişler böyle olduğuna göre.Tam da işe başlayacağım döneme denk geldi.Zombi gibi geziyorum