Yesillimon Sulees_kk Sabununu kardeşimin eşi kullanıyor memnun diğer dediginiz ürünü bilmiyorum üstte kalsın
Kursad_1201 Sulees_kk 1 haftadır kullanıyorum ikisini de cildimde bir dinlenme oldu temizlendi ve ferahladı bende leke vs yoktu bakım olsun diye aldım ama sıcaktan dolayı tahril olmuştu kızarıklık oluşmuştu onlara çok iyi geldi
Sulees_kk Mrcmom ben sabunu uzun zamandır kullanıyorum ara ara ama kremi kullanmakta kararsız kaldım emziriyorum diye siz emziriyor musunuz
Kursad_1201 Sulees_kk hayır emzirmiyorum ama açıkcası buna dikkat etmemiştim. Sabunun sakıncalı olacağını düşünmüyorum ama krem için bir doktora danışılmasında fayda var.
Sulees_kk Kursad_1201 evet sabundan bişey olmaz ama soru kısmına baktım doktora danışın denmiş sonra kullanabilirsiniz denmiş net bi cevap yok yani