Arkadaşlar merhaba kızım 3 ay 24 günlük oldu. Son zamanlarda geceleri uykuya çok zor geçiriyorum. İnanın artık oturup ağlıyorum onunla birlikte. 4.atak dönemindeyiz sanırım ama çok yoruldum çok bitkinim uyuyamadıgım için de inanılmaz bitkin durumdayım. Ne yapmalıyım önerilerinizi alabilir miyim inanın çok zor durumdayım🥺