Dişten oluyordur muhtemelen, Allah kolay etsin :) ben hiç ateş düşürücü vermedim doktor biraz ateşe vücudu alışsın zaten dişten kaynaklı ateş 37,5 38 geçmez bu da uzun vadede bir sorun yaratmaz kontrol edeceksin sürekli demişti. Bize limonlu su önerdi. Normal soğukluktaki suya bir tam limonu sıkıp temiz çorabını içinde bekleti sıkıp ayağına giydir 15.20 dk vücut ısısı normale döner demişti denedik ve rahatladık. Ateş düşürücüler biraz bağışıklığı tembelleştiriyor. Çok ciddi bir sıkıntı olmadıkça kullanmadık. Bir de size bir tavsiye vereyim 5,7 adet karanfilin başındaki tomurcuğu havanda ezip bir miktar hakiki zeytinyağıya karıştırıp bir gexe buzdoabında bekletin daha sonra diş etlerine sürün bir kaç kez kullanabilrisiniz gün içerisinde çok rahatşatıyor dişleri, denenmiş tecrübe edilmil tavsiyeler :)