Aydur422 pişik için önereceğim sarı kantaron yağı gece sürdüm sabaha pisigi kalmadı. Benimde bebeğim 8 aylık şuan ama 2 aylıkken yüzünde isilik tarzı çıkmaya başladı ve çoğaldı egzama olacak diye çok korktum eczaneden mustela serisi aldim şampuan losyon krem hepsi vardı. Ama o yüzüne sürdüğüm kremi sadece 2 güne masil geçirdi anlatamam onu da tavsiye ederim.