Merhabalar ek gıdaya tadımlara başladık kabak verdim önce üç gün daha sonra havuç verdım ama havuçta öğürdü yutarken yutuyor ama içi kalkıyor öyle oluncada bırakıyorum iki gün o şekilde yinede denedim bugün havuç kabak karıştırdım bu şefer biraz sulu ve blenderdan geçirdim yine beğenmedi nasıl olcak bu iş anlamadım iki gün yoğurt verdim yoğudu sevdi köy sütünden kendim mayaladım ama ondan sonrada 4kere kaka yaptı karnı ağrıdı sizde durumlar nasıl