Hghghghghg Merhaba Kızlar Bebegım 54 günlük bazen çok iyi hıc ağlamaz bazende 3 veya 4 gün gecıyor ağlama krızıne gırıyor 3 saat boyunca ağlıyor ne yapsam asla durmuyor neden acaba ? Ve gündüz uyumuyor geceye kadar
Hghghghghg Deletedmom_54 kolık olsa hergun öyle olmaz mı ? Cunku gecen pazar günü aynı şekılde yaptı sonradan duzeldı 4 gün gectı bulun yıne yaptı acaba bır yerımı agrıyor ınsan bılemıyor da acaba 2 aylık olucak onun şeyımı valla bılemedım
Deletedmom_54 Hghghghghg atak haftasında olabilir. Haftada 3 gün 3 saatten fazla süren huzursuzluk ağlama krizleri kolik oluyor malesef ve genelde akşam tutar