Bu gün tam 1 aylık olan bebeğim öğleden sonra 2 den beridir uyumuyor(şu an saat gece 1:30) 5 dakika uyuyup uyanıyor. Ağlamıyor ama mızır mızır edip duruyor kakasını yaptı gazını çıkarıyor sütünü içiyor herhangi bir durum olduğunu düşünmüyorum ama acaba uyku düzenimi oluşturuyor diye düşünüyorum. Sizlerdede böyle şeyler oldu mu