Esrasilgu https://imgyukle.com/i/npntSp https://imgyukle.com/i/npnFBy https://imgyukle.com/i/npn896 https://imgyukle.com/i/npnMFM
Birdunyabircennetannesi Esrasilgu Kaliteleri nasıl canım. Sanırım koza bebekle aynilar. Çünkü aynı anda aynı resimler vardı sayfalarında outlet kısmında. Bende bugün koza bebekten 9 ürün aldım da kapıda ödeme yaptım korktum açıkçası 50 TL ye bileemedim 🤷
Esrasilgu Birdunyabircennetannesi korkma kaliteleri güzel ama kalıbı biraz dar gibi geldi bana ama ben cok dar sevmiyorum bebekte rahat hareket etmeli ve oğlumda öle sıkıya gelemiyor 7 bucuk aylık daha 24 ay aldıklarım ve tam oldular bana göre 😁🤭
Brutal-Betty Esrasilgu kesinlikle öyle gelecek kış abisinden kalanların giyecek zaten ama bu kış için hiç bir şeyi yoktu su an da 50 TL ye terlik yok😅
Biittercikolata Esrasilgu merhaba güle güle giysin yavrunuzz :) peki bir sey soracaktim beden anlamadım mesela kızım 18/24 24/36 şeklinde giyiyor hangisini seçmem lazım numara çıkıyor sadece
Esrasilgu https://ty.gl/mdnklgk5na https://ty.gl/qq2zu15s00 https://ty.gl/x6wttl0jxm Bunlarda montlarımız güzel ve kaliteliler
Aseliko7959 Ya ben giriyorum sürekli Ürün yok açıklama var nasıl alıyorsunuz yardımcı olur musunuz :) hayırlı olsun bu arada
Brutal-Betty Aseliko7959 genelde sabah 10 dan sonra yükleme yapılıyor siteye girin outlet bölümüne girin yüklendiği an tükeniyor çok hızlı olmalısınız 🤗
Esrasilgu Biittercikolata ben 18 24 aldım 7 bucuk aylık oğluma boyu 75 cm 9800 kg ona göre hesap edin