Semakilinc Kızlar bebeğimi kolumda pışpışlayarak uyutuyorum ama gün geçtikçe ağırlaşıyor ne kol kaldı ne bel herkes ayakta uyut diyor ne diyorsunuz nasıl uyutmalıyım
tubiiik_ Semakilinc alistirma yanarsin besikte sallamayi alirstir 2_3 gun aglar sonra alisir ama ayak tavsiye etmem alisinca birakmasi zor oluyor
Bebegimm1 Semakilinc benden tavsiye gerekirse kolunda uyut ama ayakta sallama mesela yavas yavas yataga birak ama kollarinin arasinda dursun o esnada emzir yada emzigini ver netten kolik muzikleri açın yani bir sekilde yaninda uzanarak uyutmayi deneyin ben dogdugunda bu sekilde ilerledim hic sallamadim kolumda sirtimda tasirim ama sallamam dedim kotu amacla demiyorum ama ayak bacak dayanmaz cok zor arkadasimin bebegini sallamistim tobe demistim.bu arada plates topunda da uyuttugum oluyordu dakikalar icinde uyurdu orda
nonikannesi Ya bence en başından desteksiz uyutun. Benim bebek 37 günlük. Park peşiğe koyuyorum mın kın ediyor 15. günden sonra yalancı ağlama yapıyor bi süre sonra uyuya kalıyor. Gerçek ağlama yaparsa alıyorum beşikten gaz masajı yada herhangibir baska yere alıp (kucak hariç)konuşuyorum seviyorum vs mayışmaya başlayınca tekrar beşiğine koyuyorum uyuyor. İnşallah böyle devam edebiliriz.
MiraySahin Ayakta sallamak hic 8yi değil, hiç önerilmiyor uzmanlar tarafından diye biliyorum ama yine de siz bilirsiniz, araştırın derim
Semakilinc Bebegimm1 pilates topundada zıplamaktan bel sırt ağrılarım başladı zaten bel fıtığım var Bebeğimede tek başıma bakmak zorundayım eşim 24/24 çalışıyor bana destek olacak halide zamanıda kalmıyor çok yoruluyorum biraz ağlar alışır evresi bile dayanılmaz geliyor