Nilmoms3 benim kızımıda ısırdılar sağ kol ve omuz yemişler çocuğumu. ben aile hekimine götürdüm ilk başta besin alarjisi den şüpelendim.aile hekimi sinek ısırmış dedi o ilaçlardan verdi. İlk günde geçirmiyor hemen.üç 4 gün düzenli kullan zamanla geçiriyor.kaşıntısını alıyordur merak etme ama düzenli kullan iz falan kalmıyor 3 4 güne