Merhaba anneler. Kizim 9 ay 14 gunluk. Emeklemeye calisiyor ama 2 kere dizlerinin ustunde gidince yorulup yatiyor. Genelde onune oyuncak koydugumda surunerek gidip aliyor. Doktoruma da soracagim fakat sizin de tecrubelerinizden yararlanmak isterim. Emeklemesine yardimci olmak icin neler yaptiniz?