redgiller sözünde dudak bağınız var sanırım çünkü diş eti asagıds ve boşluklu
Aynısı bızde de var ve bızmkısıde düşme sonucu zedelendı ama gecıyor merak etmeyin
Doktora sordunuz mu keseriz galam dedıler öı
Ben sordum ama kesılecek kdr degıl dedı
Ilerde dışı ayrık olur sadece dedı