Seros Arkadaşlar 49 gunluk kızım. Doktorumuz gaz sancısı geç başladığı için bir idrar testi alalım idrar da bisi var mı yokmu emin olalım dedi testte ciddi enfeksiyon yok ama.bide kültür istedi emin olalim dedi. Bu zamanlarda böyle enfeksiyon olan var mı. Umarım. Normal.bir durumdur. :(
Annesinin-pasasi Seros salgın var sanki ya benim oğlum da aynı şekilde 10 gün oldu iğne serum tedavi görüyoruz yarın bitiyor inşallah size de çok gelmiş olsun yeni doğan bebeklerde olası bir durummuş doktorumuz dedi ve bol su vermemi söyledi bebeğim 1 aylık daha😔
Busra_ugur57 Seros benim kızım da 5 Günlükken çıkmıştı idrar kültüründe üreme var mı diye bakıyorlar benim 10 gün yattı antibiyotik tedavisi gördü
Seros Annesinin-pasasi geçmiş olsun canım.bol su mu hani anne sütünün yüzde 80 i suydu suya gerek yok diyorlar ben hangi doktora güveneyim bilemedim
Seros Busra_ugur57 ya çok geçmiş olsun canım.. rabbim bu bebisleri sağlıklarıyla sınamasın zormus annelik;(