Benim bildigim 14 aylik olana kadar parmagini kullanmasi lazim.. tafsiyem kitap okurken „bak burda köpek var“ diyerek parmaginizla gösterin yada disarda gezerken onun hizasina inip parmaginisla agaclari kuslari vs yani dikkatini cekicek herseyi gösterebilirsiniz .. inanin bana cok ise yariyor ☺️