3yasakadarsifirekran Glsh13 9 aydır bebelac kullanıyoruz hiç gazı olmadı bebeğimin çok şükür kilo alımıda iyi 11.100 kg yuz yani kısacası memnunuz
Glsh13 Elifinilki baska mama denediniz mi?farkli mamayida mi icmiyor?benim kziim 3 aylik aptamil conformil kullaniyordum.ama artik gaz problemi zaten bitti o yuzden bebelac goldu denemek istiyorum
AAhsenn Bebelac gold aldım fiyatı daha uygun ve arkadaşım kabızlık yapmadı dedi ama bizde kabızlık yaptı kakasını çok zor yapıyor zeytinyağ da koyuyorum mamasının içine ona rağmen yapamıyor rahat Evolvila çok önerildi ondan deneyeceğim kabızlık yapmıyormuş
Glsh13 AAhsenn ben ilk basta hipp kullandim asiri gaz ve kabiz yapti bebegimi.daha sonrasinda aptamil conformili denedim.bu conformili genelde kolik bebeklere kullaniyorlarmis benim kizim kolik degildi ama yinede gazini cok azaltti.kakasini genelde her gun cok rahat bir sekilde yapiyor bu conformil her yerde bulunmuyor.biz aptamil ilk adimlarim uygulamasi var ordan siparis veriyoruz tavsiye ederim
Glsh13 Talhabeyinannesi cevremdede memnun kalanlar var bende 1 paket aldim elimdeki mama bitince deneyecegim
Glsh13 3yasakadarsifirekran bizde 3 ayligizki kizim 5500 ama minyon bir bebek.saglik ocagi ve cocuk doktorumuzda kilo alimi iyi diyor ama sanki bana biraz zayif geliyor
Glsh13 3yasakadarsifirekran bunu duyduguma sevindim.gecen gun dengesizin biri bu ne zayif cocuk dedi gorur gormez sonrasindada kafaya taktim biraz sanirim