Prensesannesi38 Kızlar sanırım üşüttüm yatarken kalkarken eğildiimde bıçak saplanır gibi ağrım oluyor ne yapabilirim
Annecik34 Prensesannesi38 Sırt ağrılarım olduğunda egzersiz yapıyorum az üz zaman buldukça öyle biraz rahatlıyorum. Bende de ağrılar var ama üşütmeden değil tecrübesiz emzirmekten kaynaklı , çok şükür yavaş yavaş geçiyor egzersizlerle.
turkaninalli Prensesannesi38 Bir de ben kucağa alıştırdım gün boyu yapışık ikiz gibi geziyoruz içim kan ağlaya ağlaya 🥹
Prensesannesi38 turkaninalli Allah yardımcınız olsun benimki biraz büyüdü o kadar kucak yok bizde şükür ki