Pelinsel Ebruferit yaaaa ama oda çok iyi bişi değilki aşı olalı neredeyse 1 hafta olacak bitmediki huzursuzluk
Ebruferit Pelinsel baya olmuş ben ilk gün sanıyordum canım başka bir sıkıntısı olmasın aşı o kadar yapar mikj
Ebruferit Ozidem ya bizde 2 mart doğumluyuz pazartesi olacagiz aslında hemşire 29 temmuz demişti ama 2 eylül yapalım demiş bugün
[silindi] Ebruferit 27 sunat dogumlu bebegım dün olduk aşıyı 2 iğne bacaktan bi ağızdan damla. Çok şükür ateş olmadı
SerpilG Bizde yeni olduk 6. Ay aşısını 2 tane bacaktan. Ağızdan yoktu. Unuttu mu acaba ebe kafam karıştı şimdi sorsam mı acaba yarın