Kızlar selam. Oğlum anne sütü alamadığı için besin değeri daha yuksek diye bugun günlük pastorize keçi sütü ve büyüyo marka organik probiyotik toz yoğurt mayası aldım. Sütü bir taşım kaynattım ılımaya bıraktım. 45 dereceye gelen sütü yarım cay bardagına bölüp toz mayayı ekleyıp karıstırıp direkt tenceredeki süte döktüm hafif tahta kasıkla karıstırıp 75 derece fırında 45 dk bekletip fırını kapadım. 6 saat olmasnı beklıyorm sıkıntm su kiiii ben mayayı sütle dırek karıstırıp sütümü mayaladm snra dıkkatli okuyunca anladımki maya cay bardagndaki sütte 6 saat bekletilerek aktiflestirilmesi gerekıyormus…. Yanı ben aktiflesitrmeden mayalamıs oldum napıcam ya keçi sütünüde zor buldm hem de pahalı bebemin yoğurtsuz kalacagına mı üzüleyim , sütün ziyan olmasna mı emeklerime mi bilemedm yardımcı olabilecek varmı ???