Guney2022 yaa geçmiş olsun aman su tüketimine dikkat o zaman, bazen benim de unuttuğum oluyor artık bir buçuk litrelik üç şişe ayarladım kendime gözümün önüne koydum sırayla onları bitirmeye çalışıyorum gün içinde, benim de sütüm az çünkü bebiş emmiyo biberona alıştı sanırım. Beslenme saatleri artık zulüm oldu, deli gibi ağlıyor biberon vermemek için kendimle mücadele ediyorum. Açlıktan ağladığını görmek, yetmediğini hissetmek çok kötü bir durum. Hiç üzülme ama öyle ya da böyle bu günler geçecek, sütün düzene girene dek mama desteği alman kadar normal bir şey yok. Sen üzüldükçe sütün de etkilenecek illaki, düşünme sütünün az olduğunu da düşünme emzirmeye devam et yine yetmediğnde mama takviyesi verirsin sonra bir bakmışsın mamaya gerek yok bebişin emdikten sonra huzurla uyumuş kollarında