bettsar Kızlar 2 yaşındaki kızımı lanet olası sivri birkaç yerini yemiş baya kızardı ve şişti bir yeri geçiyordu başka yeri yemiş kızımda bilmiyor tabi kaşıyor elimden geldiğinde bişeyler sürüp nemli tutuyorum kaşımaması için ama yinede oluyor tabi. Çabuk geçirecek kaşıntısına iyi gelicek bildiğiniz losyon veya krem falan varmı
Adababy bettsar ya bu aralae biye böyle oldu sanki devasa böcek ısırığı gibi kızımın bacaklarını yemiş kıpkırımız olmuş büyük bir tl var ya demir onun büyüklğünde ve kabarık şiş gibi kollarını yemiş
BenMathilda bettsar sivrisinek ısırığı alerjisinde doktora başvurmalısınız fenistil tarzı krem kullanmanız gerekecektir. alerji şurupları da kullanılması önerilir doktor reçetesi,ile
Babasininoglu Adababy aedes sivrisineği diye bir tür var siyah beyaz çizgili. Maalesef o yapıyor o büyük reaksiyonları, alerjik etki gösteriyor vücutta.