Menem hiç akranlarımıza denk gelmedik yakınlarda ama kısa süreli kendi kendine oynaması bence normal çünkü keşif dönemindeler yürüme isteği emekleme isteği var bulduğu gördüğü herşeyi kısa süreli inceleyip hemen diğerine merak salıyorlar yani en azından benim kızım öyle