yase_bora Kızlar merhaba, gecen ay tatile gideceğimiz için primolut kullanmıştım, bu ay adetim 3 gün gecikti sizce hamile olma ihtimalim var mı? Bu arada korunuyoruz, adetim de hiiiiccc gecikmez. Sadece hamile olduğumda gecikmisti.
Betul-08 yase_bora kullandığınız ilaç geciktirme yapıyor benim öyle olmuştu ve ondan sonraki adetim aşırı aşırı sancılı olmuştu