Selam anneler .
Evlendigimde mutfağımda masa sandalye yoktu hep oturduğumuz odaya taşıdık durduk bebek oldu yerde fln serdim idare ettik artık o da bizimle oturup yemek yiyor ikinciyi dogum yaptım. Sizce o da kendisi yemeye alistiktan sonra mı masa takımı alayım yoksa şimdiden alsam mı . Biliyorsunuz çocuklar hem zarar veriyo hemde koltuklara hep dökecek dokmese bile benikmcocik.eoini yemeğe sokup heryerde sürüyordu birde koltuk yani sandalye mi silivem sürekli diyorumm alıp almamakta çok kararsız kalmakla beraber yuvarlak masa düşünüyorum. Mutfak ailece oturulan ortamlara ben çok sıcak samimi buluyorum
.ne dersiniz çok mu yer işgal eder yuvarlak masa kullanan var mı tavsiye eder misiniz?