yavrusununannesii ben bi kez dolaptan aldım bayada ilgiliydiler ama hemen karardı sonra gittim avmde mağazadan aldım garanti falanda verdiler çokta uygundu yassı olan kolyeydi 60₺ ye aldım ve hiç kararmadı o gün bugündür boynumda ne parfüm ne ter zarar vermedi avmlerde ya da bujiterilerde en azından garanti verirlerse karardığında vs götürürsünğz bence