87 günlük bebeğim var 3 gün sonra 3 aylık olucaz ama bebeğim aşırı huysuz ve sinirli sürekli ağlıyor mızmızlık yapıyor omzumda uyuya kalıyor yatağına yatırıyorum uyanıyor ağlıyorgece uyanmaları sıklaştı atak haftası mı o yüzden mi böyle bilemedim yaşayan var mı