Kevserberatt Kızlar merhaba bebelac kullanıyorum ama aşırı gaz yapıyo ve sabahları kaka, yapamıyo çok zor oluyo sma gaz yapmıyor diye duydum araştırdım biraz acaba kullanan var mı sma nasıl iyi yaptım mı geçmekle
delirmeceler Kevserberatt ben 7.ci aydan beri sma kullanıyorum ondan önce neredeyse tüm mamaları kullandım bebeklerim en son smada karar kıldı şuan 3 numaradayız sma comfort gaz için kullanılıyor ama ben optipro kullandım ne gaz ne kaka sorunu yaşamadım şükür
Cagan-Atam Kevserberatt Ben doğduğu günden beri sma Comfort kullanıyorum (optipro değil kesinlikle) gönül rahatlığıyla tavsiyemdir ve en tok tutan mamadır🌺
delirmeceler Kevserberatt aynen mama biraz deneme oluyor dediğim gibi bir çok mama kullandım bebeler kendi tercihini kendi yaptı
Cnsbs24 Ben hep optipro kullanıyorum bebeğime bebelac kullandım ve asla kaka yapamadı o yüzden optipro tercih ediyoruz 2 ay 24 günlüğüz
Ececi Kevserberatt biz 3 ay sma kullandık memnunduk sonra ben a101 de bile var ulaşması kolay diye aptamile geçtim bebeğim onu da içiyor bi problem yok 3 haftadır ikisi de iyi yani.