Melikegencall1 benim kızımın doğduğundan beri boyle ara ara çıkar hatta dün doktorunu aradım çünkü dün çok arttı doktor atopik dermatit dedi çocuk egzamasi dedi ona göre önlemlerimi alıyorum arada çoğalıyor arada azalıyor çoğalınca huzursuzluk yapıyor kaşımaya çalışıyor maalesef tam tedavisi yok dedi