10 aylık bebeğim sabah hafif ateşi vardı. Ateş geçti ancak öksürük başladı. Hırıltılı öksürüyor, lokasyon olarak acile gidecek yerde değiliz. İlçedeyiz ve ilçe acili bebeklere bakmıyor. Öksürük şurupu olarak ne alabiliriz nöbetçi eczaneden yardımcı olur musunuz? 😔 11 kg ağırlığında.
Doğal yolların tamamını yaptım. Zeytinyağını ayaklarına sürdüm, soğana karanfil batırıp baş ucuna koydum, sıcak tutuyorum.. başka önerisi olan var mı?