11 aylık kızım var. Doğduğundan beri cok fazla yanımda yatırmadım hep beşiğindeydi ayni oda içindeyiz. Son 3 gündür uyutup beşiğine aliyorum 5 dakika geçmeden uyaniyor. Yanimda uyuyor ama besige geçirince aninda uyaniyor. dun yer yatagi yaptim onda da gayet rahat uyudu ama gece cok soğuk oluyor. Böyle bir sey yasayan var mi ne yapmalıyım