Doğumdan yaklaşık 1 ay sonra kanamam başladı yaklaşık 4 üniteye kadar kan kaybetmişim( doktorların söylediğine göre). Çok fazla bilgilendirilemesemde bana söylenen rahmimde anormal bir damarlanma olması bu sebeple kanama görülmesiydi ne yazıkki balon vs takmak çok işe yaramadı neredeyse rahmim alınacaktı ki anjiyo ile embolizasyon denen bir işlemle o damarlar tıkandı ancak bu işlem sonucu bir daha çocuk sahibi olamayacağım söylendi. Böyle bir durum başına gelen var mı? Neler yaşadınız? Anjiyo sonrası tekrar kanamanı oldu mu? Paylaşırsanız sevinirim.