Ben çocukken hem geniz etim alındı, hem bademciğim küçültüldü. Bademciği aldırmak iyi değil, lenf sisteminin önemli bir parçası. Mümkünse küçülttürün. ( Ben kışın hasta olurmuşum, azıcık dondurma yesem bile şişerlerdi o yüzden küçültelim demiş doktor)
Burnumu hiç hissetmedim. Horlamamdan dolayı olmuşum onu da. Boğazım da tabii biraz yutkunurken zorlanıyordum. Doktor yiyecekleri söyler zaten. Annemler çayın içine bisküvi kırıp mama gibi yedirirlerdi :) ameliyattan çıkar çıkmaz da soğuk süt vermişlerdi. Normalde dondurma veriyorlarmış ben neden süt içtim diye de üzülmüştüm 😁 Rahat olun Allahın izniyle, onun sağlığı için. Rabbim şifa versin, çok geçmiş olsun ♥️