Minikmucizemmmmmm Tansiyonum 1 haftadır 8 e 6 cıkıyor heraksam başım agrıyor neden oluyo boyle durumla karsılasan varmı doktor a gitmelimiyim
tineanigra Minikmucizemmmmmm biraz fazla düşük bi doktora gidin tansiyonun yükseği de düşüğü de zor. Geçmiş olsun
incismom Minikmucizemmmmmm tansiyon çıkınca baş ağrır sizin tansiyonunuz düşük epey. Dahiliyeye görünmenizde fayda var.
Efy Benimde bi ara öyleydi ama vücudum alışkın olduğu için etki etmiyordu genel anlamda tansiyonum düşüktür. Bi sorun yaşamadım ama sizin yeniyse doktora gidin tabi